MÁLEM i : DISCO PŘÍBĚH ( NA RUBY )

UČITELKÁM i, TANCE, 
které by Mne případně chťely školit 
v oblastesch jiných, nežli je "TANEC".. 

CO ? Ty bys chtěl ŽENSKOU ? 
DÓ i SI : "PELÍŠKU", 
VŽDYŤ SE NESTARÁŠ O SVÉ DĚTI. 
MORALIZUJÍ RÁDI, 
NEJEDNOU 
I FAŠISTÉ, FAŠISTKY.

TEDY, DÁMY, NEJPRVE VYPUSŤTE SVÉ KOSTLIVCE ZE SKŘÍNÍ, A PAK TÓ ZKOUŠEJTE případně NA MNE. A NEBO TÓ V ZÁJMU 
I SVÉM NA MNĚ S KOSTLIVCI ANI RADŠI NEZKOUŠEJTE. 

NO, A PROTOŽE MNE OPRAVDU UŽ UNAVUJE KAŽDÉ ŽENĚ, KTERÁ SE KE MNĚ PŘIBLÍŽÍ A UVEDENÝMI KOSTLIVCI SE VYPTÁVAJE, ZDE JSOU ODPOVĚDI,
 A V WWW LINCÍCH, PODLINCÍCH. NEJPRVE SI VŠE, ( MÁŠ LI VE ZVYKU POUŽÍVAT NA MÍSTO KONVERZACE, KOMUNIKACE, LIDSKOSTI,  RADĚJI KOSTLIVCE ZE SKŘÍNÍ
 I DRUHÝCH ) NASTUDUJ, PROSTUDUJ, A PAK PŘIJDI, A ZEPTEJ SE MNE:   ..? DÁME ČAJ ?
PŘED TÍM, I PAK, MŮŽEŠ, TŘEBA I SI
 obdivovat KRÁSU SVĚTA SLUNCE
 i SLUNCE v Ní.. 
nejen včera, nejen večer, nejen poštou ranní.. 
.. Tu.. tu a tammm: PamPeLišku. 

KRERÉNSKO OBSKURNÍ MÉDIA, KTERÁ SVŮJ FAŠISTICKEJ KRETÉNISMUS I SE SNAŽÍ SKRÝVAT I ANTIDATOVÁNÍM SVÝCH PŘÍSPĚVKŮ, ČLÁNKŮ, 
PROMINOU. 
~~

TÉMATICKY TEDY ZDE NAPŘÍKLAD O TOM, CO I S TÍM VŠÍM SOUVISÍ.. Z MÉHO I ŽIVOTA: NIC V KOSMU NENÍ ODDĚLENÉ, KOSMOS A ŽIVOT NA ZEMI JSOU SPOJENÉ NÁDOBY. 

 ČÍM začít ? Tož, třeba AKTUÁLNÍM DATEM, VE VZPOMÍNCE, I NA TO, JAK LIDÉ NĚKTEŘÍ, MNOZÍ, LÉKAŘI, KAŽDODENNĚ ZACHRAŇUJÍ ŽIVOTY..

TAK tedy například k TÉMATU Kardio center..i dětských.. 
JE to pro Mne vždy citově velmi silné téma.
Mám syna, kterému ve 3 měsíci operovali v nemocnici v Pražském kardiocentru v Motole závažně a úspěšně, srdíčko. Po rozvodu v roce 2007 ač jsem se snažil své děti vídat, a neměl jsem to vůbec snadné, MI to bývalá s klanem kolem sebe ( včetně ředitelky církevní školy a personálu kam Moje děti chodily) vždy znemožnila. Dokonce i telefonický kontakt. 
Soudy a sociální ,,opatrovnice" (obojí FAŠISTICKY.. viz také www.Adikia.cz ) zajímaly jen prachy, které jsem navíc ani neměl. Potýkal jsem se s vážnými zdravotními problémy což vyústilo v bezdomovectví mnoha měsíční. To vcelku bylo výše uvedeným FAŠOUNŮM fuk, jen honili na Mně i trestně právně si prachy, které jsem už takřka vůbec neměl. Co jsem měl, byly zdravotní problémy tím vším i umocněné, a v tomhle hororu jsem věděl, že už mi tak mnoho času na Zemi v tomhle životě nezbývá. Ke svým dětem jsem se tak nedostal, od rozvodu v roce 2007 kdy jim bylo dceři 9 a synovi 13 let. To jsem neplánoval. Pokusil jsem se tedy v roce 2012 opravit z posledních svých sil, značně i nemocen, ( což se stupňovalo den ode dne, kdy jsem zažil i to, že Mne ve 2 hodiny ráno nechal s těžkým kašlem nastydlého bezdomovce vyvést lékař Střešovické vojenské nemocnice v Praze ochrankou z tepla tamní prázdné čekárny pacientů ven do zimy v Listopadu..) FAŠISTICKO POLITICKÝ PRÁVNÍ SYSTÉM ČR. PŘED JISTOU SMRTÍ MI POMOHLO ODCESTOVÁNÍ DO ŠVÝCARSKA A JEJICH MI ÚČINNÁ ČTVRTLETNÍ SOCIÁLNĚ ZDRAVOTNÍ POMOC. PO MÉM NÁVRATU DO ČR SE VŠE OPAKOVALO, A OPĚT JSEM MÁLEM SKONČIL JAKO BEZDOMOVEC NA MÁRÁCH. PŘÍSTUP SOCIÁLNÍCH PRACOVNIC ÚŘADU PRÁCE, I SOCIÁLNÍ SYSTÉM, I JEHO UBYTOVACÍ, SOCIÁLNÍ MOŽNOSTI, KAPACITA V ČR NELZE NAZVAT JINAK, NEŽ FAŠISTICKÝ HOROREM PRO TOHO KDO SE NAPŘÍKLAD DOSTANE Z JAKÉHOKOLI DŮVODU DO BEZDOMOVECTVÍ, COŽ NEJEDNOU JISTĚ NUTNĚ KONČÍ PO VLEKLÝCH I ZÁVAŽNÝCH ONEMOCNĚNÍCH PŘEDČASNÝMI ÚMRTÍMI. O POČTU TAKTO ZEMŘELÝCH STÁT, VLÁDA, POLITICI, RADŠI STATISTIKY NEORGANIZUJÍ. Tedy jsem se v roce 2012 pokusil i s prosbami o pomoc sil mezinárodního společenství vlád, opravit FAŠISTICKÝ SYSTÉM ČR.. Vcelku se to začíná i, leč i velmi pomalu, dařit. Na cestě té Mi tenhle FAŠISTICKEJ NEŘÁD POLITICKEJ ZMAŘIL DALŠÍ DVA VZTAHY PARTNERSKÉ. VÝSLEDKY MÝCH SNAH OPRAVIT FAŠISTICKÝ NEŘÁD SYSTÉM POLITICKÝ, VČETNĚ SOUDNICTVÍ.. NECHŤ JSOU PO TĚCH VŠECH LETECH SATISFAKCÍ ZA TY VŠECHNY ZTRÁTY ŽIVOTNÍ, NEJEN MOJE, I DALŠÍM GENERACÍM. NEBESA PROMLUVILA, A PROJEVILA VE SPRAVEDLNOSTI SVÉ SVOU I SÍLU VŮČI ENERGIÍM PEKEL, FAŠISMU. AČ MNOZÍ MAJÍ NADE MNOU SI SVŮJ PLEZÍR, I ONI POCHOPÍ. TAHLE ENERGIE NEBES NEKONČÍ. FAŠISMUS NA ZEMI, POKUD, A TAM, KDE TOHO LIDÉ SAMI NEZANECHAJÍ, NEVYMĚNÍ JEJ ZA LIDSKOST, ZA SLUŠNOST V RÁMCI KŘESŤANSKÝCH HODNOT, ZA TAK I LIDSKOU DŮSTOJNOST.. FAŠISMUS TEN JE, A BUDE, RUKOU SPRAVEDLNOSTI BOŽÍ, OBRÁCEN, V PRACH.. DO POSLEDNÍHO ZRNKA PRACHU TOHOŤ. Česká média, I webová, moderátoři, moderátorky, provozovatelé zpravodajských webů tohle vše nejspíš vědí. Přesto FAŠISTICKY se do Mne kde jen mohou, navážejí narážkama, typu označení například pánských genitálií, a to velmi často, skloňováno mnoha pády takřka den co den.. A obrázky Mi často posílají na mobil různých řezaček, pil..KRETÉNI.. DEBILNÍ. Taky Mi posílají velmi rádi v plezíru svém symboly, symboliku, smrti, jako že jsem po smrti. Že Mne usmrtil, ten, ta, kdož.. jako že Mne pohřbili. TOHLE NENÍ MOJE OSTUDA, ALE JEJICH. I FAŠISTICKÁ. Mezi tím jsem dal světu Můj RECEPTÁŘ k dispozici PRO ZDRAVÍ, který je k nalezení ke stažení na Mém blogu, který má potenciál obnovit přirozenou imunitu Lidem i proti Koronavirům.. zachránit ještě VČAS, dokud to jde, KLIMA NA ZEMI I MOŽNÁ UŽIVIT LIDSTVO. Co dělají média? Vídávám denně potutelné úšklebky. TAKHLE SI KÁLÍ LIDSKÉ SPOLEČENSTVÍ DO VLASTNÍHO. PODŘEZÁVÁ SI VĚTEV, NA KTERÉ ŽIJE. 

TOLIKO NAPŘÍKLAD KU NEJEN KU AKTUÁLNÍMU DATUMU.. KU I VČEREJŠKU.. například.. i: VŠEM..
(VČERA MĚL I MŮJ OTEC VÝROČÍ ÚMRTÍ..) 
PRO I DOPLNĚNÍ INFORMACÍ VÁM, O I GEOPOLITICE, ČÁSTEČNĚ, TÉMATICKY..VŠEM.

 TOLIKO o tomhle dění světa .. pravda TA z Mojí strany, ne jen polopravda, či zkreslení,.. pomluvy.. například.. 

**Jiří.**

    ~~~

Teď je 21.5.2021, čas 9:45 hodin, a na Můj mobil Mi před chvílí přišla obrazová zpráva s otázkou, antidatově, MEDIÁLNÍ, zda Můj otec je Michal David.. 

(  !! TRHNĚTE SI, MEDIÁLNÍ.. KRETÉNI !! ) 

( Tyhle záležitosti považuji za příliš vážné, závažná témata, než aby je kdokoli jiný nežli Já se pokoušel o humor nad tím, aby se kdokoli pokoušel jakkoli, snižovat je, tato témata, například na roveň si DEBILNÍHO OBSKURNÍHO RÁDOBY SI PLEZÍRU, HUMORU ) 






Populární příspěvky z tohoto blogu

"A"